Monday, June 27, 2016

Bericht 13

Bericht 13.
26 juni 2016.

Met het verzenden van de zware bestanden uit het NIW over de Marorgelden ontmoette ik enkele problemen, en het gevolg is dat niet iedereen alles meteen kreeg wat hij zou moeten lezen. Het komt dus bij sommigen nu iets later. Wie zo'n haast heeft moet maar een digitaal abonnement op het NIW nemen, want 'that is where the action is'.

Herman Braaf zond naar aanleiding van de korting op de WUV een gedicht. Omdat ik de vorige keer per vergissing zijn gedicht plaatste waar het eigenlijk niet de bedoeling was, heb ik dit opgenomen als aanhangsel om het weer goed te maken, maar het moet geen gewoonte worden.

En nog een commentaar van Giora Nevo inzake Marorgelden:

Goedemorgen dames en heren,
Had vaak last van openheid met verschillende vragen aan de Irgun Olei Holland (IOH). Ook het hoofdbestuur bleef in gebreke wat betreft openheid aan de leden.
De beste raad voor de menigte: lees het eerste boek over dit onderwerp van dhr. Philip Staal.

Shavua Tov,
Giora

En dit van Shalom Pront:
Aan het Kischforum
Ik vind het een hele eer de buurman van Ephraim Eisenmann te zijn, in ieder geval in het NIW van 24 juni, waar onze reacties op het standpunt van CJO inzake Maror-malversaties naast elkaar geplaatst zijn. Ik wilde Ephraim persoonlijk hierover spreken maar ik heb zijn mobiel-nummer niet, dus moest ik een andere weg vinden. Ik heb zeer veel waardering voor Ephraim vanwege zijn moedig standpunt, zoals uitgedrukt in zijn reactie. Dat is positief leiderschap en, naar ik hoop, het begin van het einde van de hegemonie van een heerszuchtig clubje met meer geheimen dan rechtstreekse antwoorden.
Ik roep ieder welmenend persoon op om Ephraim te steunen in zijn gezegend onderzoek naar de waarheid.
Shalom Pront


No comments:

Post a Comment